6 Mayıs 2012 Pazar

İpek şal online satış

İpek şal Armanda çeşitleri

 SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN

 

ipek şal

gecelik
yarım kapalı mayo
tam kapalı mayo
pantolon etek

malzemeler :parıltılı ip,ufak dantel çemberleri,bir numaralı tığ

Yapımı :

Üst tarafta görünen balıksırtı kısmı yapıyorsunuz.Arzu Ettiğiniz genişliğe nazaran ayarlıyabilirsiniz.

Sonradan tepesinden biraz bağ için ayırıp 10 zincir çekip halkamıza sabitliyoruz.Ve yaprakları beş e bütünledikten daha sonra gene on dizi çekip düğümlüyoruz.böyle böyle devam ediyor.Üstte bakınca daha iyi anlıyacaksınız.

alıntıdır....

Papatya eşarp imal edilişi ve tasviri

YARARLANILAN İP: NAKO BEBE

TIĞ:bir numara

önce merkez sarıkarı yapılıyor.Ben daha çok evvel başlayıp ortalarını yapmışım .

Merkez sarılarının yapımı :

7-8 zincir çekip çemberimizi uyguluyoruz.ve içine onaltı tane trabzan dolduruyoruz.bir şal 98 papatyadan oluşuyor.Böylece doksansekiz adet böyle sarı merkez sağlamalısınız.İmageslere tıkladığınızda fotoğraflar büyüyor.Rahatlıkla numuneye devam edebilirsiniz.

sarıları imal ettikten sonra her trabzana 20 zincir çekerek beyaz zincirlerimizi oluşturmalıyız.

orta yeşiller için:5 zincir çekip odak yapılır.ten zincir ile dört tane yuva meydana getirilir.

eklemeler resimlerde gözüküyor.

fazla basit ve hazlı bir numune.

alıntıdır....

İfa edilişini söylemeye çalışayım ipliğim nako angora 3 no tığ

1.sıra : girişte bir dizi çekip içini dört sefer doldurup badem yapıyorum sonradan 6 dizi çektim yine 4 dolgu yapıp badem yaptım... onaltı badem olacak tarzda en son bademi imal ettikten

2.sıra: sonra ipliği uzatarak(örümcek yapımındaki gibi)1 uzun ilmik çektim onuda kitledim

çektiğim altı dizinin içerisinden sözde ilmek çeker gibi altı uzun ilmik çıkardım boşa ayırdım yani zincirlerden 6 ilmek çekip bıraktım

3.sıra: uzatılan ilmekleri bademler orta bölümde kalacak şekilde(bademin sol kısmındaki uzatılan ilmiklerden üç sağ tarafa olan tarafındaki genişletilen ilmeklerden üç) üç bi taraftan 3 bi kısımdan sık iğne gibi kapatıyorum(( uzatılan ilmekler 3gen gibi oluyor badem alt mesafede kalıyor) araya altı zincir çekiyorum

4.sıra: gene zincirlerin arasından 6 uzun ilmek çekiyorsunuz 6 ilmeği çektiğinizde alt tarafta yeniden gene batıp ilmeği kısa çekip oraya sabitliyor zincir çekiyorsunuz zincirin içerisine badem gerçekleştirip zincirin öteki ucuna sabitleştiriyorsunuz sonra gene 6 uzun ilmik çekiyorsunuz bu sırada böyle

5.sıra: genişletilen ilmikleri bademler ortada duracak şekilde üç bi kısımdan 3 bitaraftan sık broş gibi kapıyorum araya 6 zincir çekiyorum

sonrasında dört ve beş sıra daima yineleniyor

Çiçekli şal Modeli

Gereçler:

üçyüzyetmiş gram krem ip

0 numara tığ

Dokunuşu:

Motifin açıklaması

1. sıra:on zincir çekilip odak için yuvarlak yapılır.

iki. sıra: Çemberin içine on adet mil başılı dolgu yapılır.

3. sıra: olguların üstüne ve arasına 33 adet dolgu yapılır.

dört. sıra:4 dolgu yapılır ve araya zincir çekilerek yandaki dolguya batılır ve 8 adet yaprak yapılır.

beş. sıra:Yaprakların üstüne dört dolgu beş zincir gerçekleştirilir ve alttaki zincirin ortasına batılır Gene 5 zincir çekilip 4 dolgu gerçekleştirilir ve bu andada 8 yaprak ortaya çıkar.

altı. sıra:5 er tane dizi çekilerek yaprakların yüzüne ve zincirlerin arasına batılarak sıra sıra tamamlanır.

7. sıra alt taraftaki zincirin üstüne 3 dolgu 3 zincir üç dolgu gerçekleştirilir iki dizi (zincir) çekilir alt taraftaki dizinin (zincirin) orta tarafına batırılıp dolgu yapılır. Yine iki dizi (zincir) çekilip üç dolgu üç dizi (zincir) üç dolgu gerçekleştirilir (yapılır). Bu sıra buna benzer sürer ve motif son bulur.

Bağlantı motifleri:

on dizi (zincir) çekilip üzerine 8 adet dolgu yapılır ve bir direkten ötekine hakikaten motifler birbirine bağlanır.

Ön ve arka için yekunen 30 motif yapılır. Yaka uzun dolgularla toplanır. Etek uçlarına püskül gerçekleştirilir (yapılır).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder