6 Mayıs 2012 Pazar

İpek şal Online mağaza

İpek şal 2012 fiyatları

 SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN

 

ipek şal

gecelik
yarım kapalı mayo
tam kapalı mayo
pantolon etek

malzemeler :parıltılı iplik,küçük oya çemberleri,1 numaralı tığ

Yapılışı :

Üst tarafta görünen balıksırtı kısmı imal ediyorsanız.İstediğiniz büyüklüğe göre ayarlıyabilirsiniz.

Sonra tepesinden azıcık bağ için ayırıp on dizi çekip halkamıza sabitliyoruz.Daha Sonra yaprakları 5 e eksiksiz olarak tamamladıktan sonra yeniden on dizi çekip düğümlüyoruz.böyle böyle sürdürüyor.Yukarıda bakınca daha güzel anlıyacaksınız.

alıntıdır....

Papatya eşarp yapımı ve tarifi

MENFAATLENİLEN İP: NAKO BEBE

TIĞ:1 no

evvel orta sarıkarı yapılıyor.Ben daha çok evvel başlayıp orta taraflarını yapmışım .

Odak sarılarının imal edilişi :

7-8 dizi çekip halkamızı yapıyoruz.ve içine 16 adet trabzan dolduruyoruz.bir şal doksansekiz papatyadan meydana geliyor.Dolayısıyla doksansekiz adet böyle sarı merkez sağlamalısınız.Fotoğraflara kliklediğinizde resimler büyüyor.Rahatlıkla numuneye sürdürebilirsiniz.

sarıları imal ettikten daha sonra her trabzana 20 zincir çekerek beyaz zincirlerimizi meydana getirmeliyiz.

merkez yeşiller için:beş zincir çekip odak yapılır.ten zincir ile 4 tane yuva oluşturulur.

eklemeler resimlerde gözüküyor.

fazl olağan ve eğlenceli 1 örnek.

alıntıdır....

İfa edilişini anlatmaya çalışayım ipliğim nako angora 3 no tığ

bir.sıra : başlangıcında 1 dizi çekip içerisini dört sefer doldurup badem yapıyorum sonra 6 dizi çektim gene dört dolgu ifa edip badem oluşturdum... onaltı badem olacak biçimde en son bademi yaptıktan

iki.sıra: sonradan ipi uzatarak(örümcek yapımındaki gibi)1 uzun ilmek çektim onuda kitledim

çektiğim 6 dizinin içinden sözde ilmek çekiyormuş gibi 6 uzun ilmek çıkardım boşta bıraktım yani zincirlerden altı ilmik çekip bıraktım

üç.sıra: genişletilen ilmikler bademler ortada duracak şekilde(bademin sol tarafındaki genişletilen ilmeklerden 3 sağ tarafa olan kısmındaki uzatılan ilmiklerden üç) 3 bi taraftan üç bi kısımdan sık iğne gibi kapıyorum(( genişletilen ilmekler üçgen gibi oluyor badem alt mesafede kalıyor) araya 6 dizi çekiyorum

dört.sıra: yeniden zincirlerin içinden altı uzun ilmek çekiyorsunuz 6 ilmeği çektiğinizde alt tarafta yeniden gene batıp ilmeği kısa çekip oraya sabitliyor zincir çekiyorsunuz zincirin içerisine badem yapıp zincirin öteki ucuna sabitleştiriyorsunuz sonra yine 6 uzun ilmik çekiyorsunuz bu sırada böyle

5.sıra: genişletilen ilmekleri bademler ortada duracak şekilde 3 bi kısımdan üç bikısımdan sık broş gibi kapıyorum araya altı zincir çekiyorum

sonrasında 4 ve beş sıra daimi yenileniyor

Çiçekli şal Modeli

Malzemeler:

370 gram krem iplik

0 no tığ

Dokunuşu:

Motifin izahı

bir. sıra:on zincir çekilip odak için çember gerçekleştirilir.

2. sıra: Çemberin içerisine 10 tane mil başılı dolgu gerçekleştirilir.

3. sıra: olguların üstüne ve arasına 33 tane dolgu yapılır.

4. sıra:dört dolgu yapılır ve araya zincir çekilerek yandaki dolguya batılır ve 8 tane yaprak yapılır.

5. sıra:Yaprakların üzerine dört dolgu beş zincir gerçekleştirilir ve alttaki zincirin orta tarafına batılır Yine 5 zincir çekilip 4 dolgu gerçekleştirilir ve bu andada sekiz yaprak meydana gelir.

altı. sıra:5 er adet zincir çekilerek yaprakların üzerine ve zincirlerin arasına batılarak sıra sıra bitirilir.

yedi. sıra alt taraftaki zincirin üstüne üç dolgu üç zincir üç dolgu gerçekleştirilir 2 zincir çekilir alt taraftaki dizinin (zincirin) orta kısmına sokulup (batırılıp) dolgu gerçekleştirilir (yapılır). Gene 2 dizi (zincir) çekilip 3 dolgu üç zincir üç dolgu yapılır. Bu düzen böyle devam eder ve motif sona erer.

Bağlantı motifleri:

on zincir çekilip üstüne 8 adet dolgu gerçekleştirilir (yapılır) ve 1 direkten öbürüne hakikaten motifler birbirine bağlanır.

Ön ve art için hepi hepi 30 motif gerçekleştirilir (yapılır). Yaka uzun dolgularla toplanır. Etek kısımlarına püskül yapılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder